Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh marketingové strategie firmy Plastika a.s.
Helíšková, Šárka ; Vrzalová, Monika (oponent) ; Vrzalová, Monika (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je zvýšit konkurenční postavení firmy Plastika a.s. pomocí vytvoření nové marketingové strategie pro příští období. Východiskem pro ni je analýza stávající marketingové strategie společnosti. V první části vychází práce z teore-tických východisek. V druhé části je představena společnost Plastika a.s., provedena analýza současného stavu, konkrétně její současné marketingové strategie. Třetí návrho-vá část formuluje samotný návrh nové marketingové strategie pro další období vedoucí ke zlepšení konkurenční pozice společnosti na trhu.
The Proposal of Effective System of Personal Marketing in Selected Company
Sněhota, Karel ; Tomšů, Petr (oponent) ; Rašticová, Martina (vedoucí práce)
Content of the thesis is focused on relatively new part of marketing – Human Resource Marketing and its analysis and implementation to the ABB Czech Republic, s.r.o. HR marketing intertwines quantitative and quantitative methods of marketing together with activities and objectives of personnel management. Challenge of the thesis is application of personnel management into marketing process which would provide theoretical framework of methods and techniques to analyze present situation and help to determine and solve a problem related to the corporate personnel marketing system.
Praktické využití marketingu ve vybrané firmě
VESELÁ, Aneta
Tato práce se zabývá praktickým využitím marketingu ve vybrané české společnosti. Hlavním cílem práce je získat přehled o marketingových aktivitách podniku. Výzkum byl proveden v prodejně s módními doplňky, kde autorka pracuje. Metody použité pro výzkum jsou řízený strukturovaný rozhovor s vedoucí prodejní jednotky a dotazník, který vyplnili majitelé podniku. Hlavním předmětem výzkumu je získat odpovědi na tyto otázky: jak je marketing realizován, jak velký význam marketingu připisují vlastníci podniku a jak jsou uspokojovány potřeby zákazníků. Teoretické znalosti z literatury jsou porovnány s výsledky rozhovoru a dotazníku. Očekávaným výstupem je analýza marketingových aktivit ve vybrané české společnosti. Na základě těchto zjištění autorka navrhne doporučení.
Marketing obchodního podniku a ICT pro realizaci marketingových služeb
Smrčka, František
Informační systémy se dnes stále více uplatňují v oblasti řízení a chodu celého podniku. Jejich balíky aplikací přináší komputerizované řízení ve všech ekonomických procesních setech ERP, CRM, SCM, BI a dalších, tvořících základ pro tvorbu ekonomické prosperity podniku. V oblasti marketingových procesů, silně spjatých s procesy CRM, je hlavním úkolem propagace ekonomických a výrobních výsledků podniku a jeho propracované péče o zákazníka s cílem získávání nových a udržování stávajících zákazníků. Práce se konkrétně zabývá modelováním relevatních marketingových procesů. Jsou zde definovány základní pojmy, jako marketingový případ a specifikace jeho popisu jako řetězce služeb (standardní a reálný marketingový případ). Je navržen systém pro sledování marketingových případů. Je navrženo řízení managementu marketingové firmy na základě sledování marketingových případů. V závěru práce je navržena praktická aplikace pro marketingové služby.
Návrh marketingové strategie
Kozelková, Marika ; MBA, Veronika Bednaříková, (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou současného stavu podniku a vytvořením marketingové strategie, která má za cíl uvedení nového produktu na trh, efektivní navýšení tržeb a zviditelnění podniku. Součástí práce je důkladná analýza makroprostředí, oborového prostředí a mikroprostředí podniku s výsledným sestavením SWOT analýzy. V závěru práce budou navržena doporučení pro všechny složky marketingového mixu, aby došlo ke zlepšení současné situace, a jejich ekonomického zhodnocení.
The Proposal of Effective System of Personal Marketing in Selected Company
Sněhota, Karel ; Tomšů, Petr (oponent) ; Rašticová, Martina (vedoucí práce)
Content of the thesis is focused on relatively new part of marketing – Human Resource Marketing and its analysis and implementation to the ABB Czech Republic, s.r.o. HR marketing intertwines quantitative and quantitative methods of marketing together with activities and objectives of personnel management. Challenge of the thesis is application of personnel management into marketing process which would provide theoretical framework of methods and techniques to analyze present situation and help to determine and solve a problem related to the corporate personnel marketing system.
Návrh marketingové strategie firmy Plastika a.s.
Helíšková, Šárka ; Vrzalová, Monika (oponent) ; Vrzalová, Monika (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je zvýšit konkurenční postavení firmy Plastika a.s. pomocí vytvoření nové marketingové strategie pro příští období. Východiskem pro ni je analýza stávající marketingové strategie společnosti. V první části vychází práce z teore-tických východisek. V druhé části je představena společnost Plastika a.s., provedena analýza současného stavu, konkrétně její současné marketingové strategie. Třetí návrho-vá část formuluje samotný návrh nové marketingové strategie pro další období vedoucí ke zlepšení konkurenční pozice společnosti na trhu.
Marketingová strategie firmy Centropen a.s.
Pavlíková, Hana Bc. ; Hesková, Marie (vedoucí práce)
Charakteristika podniku Centropen. Analýza vnějšího prostředí. Marketingový výzkum zaměřený na dva různé cílové segmenty.Zmapování současné strategie firmy. Návrh zlepšení a strategií, které povedou k naplnění marketingových cílů.
Neuromarketing: Conceptualization of neuromarketing usage in marketing process
Janečková, Kamila ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Karlíček, Miroslav (oponent)
Neuroscience je nová vědecká disciplína studující lidskou nervovou soustavu a mozek, a jejím cílem je mimo jiné zjistit, jak probíhá rozhodovací a motivační proces člověka. Jedním z oborů této vědy je neuromarketing, který začíná být stále více využíván jako metodologie marketingového výzkumu, která tvrdí, že umí odhalit to, co si lidé opravdy myslí, a nejen to, co tvrdí. Ohledně této metodologie stále existuje mnoho otazníků, a zejména na českém trhu, kde je o tomto tématu obecně nižší povědomí, obchodní společnosti, a reklamní a výzkumné agentury si nejsou jisti, zda, jak a kdy ji používat v průběhu marketingového a komunikačního procesu. Tato práce má za cíl vrhnout světlo na tuto problematiku a poskytnout hlubší analýzu této výzkumné metodologie a její přítomnosti na českém trhu. Prostřednictvím primárního a sekundárního výzkumu, a popisu několika případových studií a provedených rozhovorů, se autorka pokusí konceptualizovat uplatnění neuroscience v oblasti marketingu, a tím pomoci s rozhodnutím o tom, v jakých případech může být tato metoda zvažována pro použití v praxi.
Marketingová strategie firmy Centropen a.s.
Pavlíková, Hana ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Pavezová, Iveta (oponent)
Charakteristika podniku Centropen. Analýza vnějšího prostředí. Marketingový výzkum zaměřený na dva různé cílové segmenty.Zmapování současné strategie firmy. Návrh zlepšení a strategií, které povedou k naplnění marketingových cílů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.